dinsdag 13 februari 2018

Hoping to sea you Soon

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje uit de onderwaterwereld. Ik heb weer een leuk nieuw model kaart bedacht. Hiermee creëer je een mooie 3D wereld!


Ik ga nog niet teveel vertellen over het model van de kaart. Dit model zal ik ook als live workshop gaan geven. Daar zal ik hem helemaal uitlichten. Het design papier dat ik gebruikt heb komt uit de set Under the sea 6011/0514.

Noor! Design heeft veel leuke stansen in de collectie onder het thema Seashore en Under the sea.
Verschillende hiervan heb ik verwerkt op mijn kaartje.

  


Bovenstaande foto is een close-up foto. Als je goed kijkt kun je zien dat ik mica heb geembossed. Hiervoor kun je heel leuk de mask stencils uit de scr@p en mixed up collectie gebruiken.  Ik heb de leuke bubbels gebruikt uit de set bubbels.


Dit was mijn inspiratie kaartje. Houd jij het in de gaten wanneer de live workshop volgt?


Creatieve groetjes,

3 opmerkingen:

  1. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    หนังไซไฟ

    BeantwoordenVerwijderen