zondag 18 februari 2018

Hugs


Hallo Allemaal, 

Iedereen heeft wel eens een knuffel nodig net als deze kleine meid.
 Voor dit kaartje heb ik het mooie Lavender design papier 6011/0501 van Noor!Design gebruikt. 

Als basis heb ik gekozen voor een Shape Art mal van Dutch Doobadoo. Ik werk vaak voor de basis met drie lagen, waarvan de bovenste laag het mooie design papier.


Hier boven op het twee verschillende vlakken design papier gebruikt uit de set waarvan ik het paarse design papier met dotten heb gemat op wit cardstock. Achter de lagen zie je ribbelkarton. Ik ben flink aan het scheuren geweest en de randen bewerkt met distress inkt. 


Achter het ribbelkarton zie je de blauwe  Noor! mal 6002/0459 Bloem. 

6002/0459 Noor! Design Cutting & Embossing stans Bloem

Het afdrukje is een digitale stempel van Mo Manning welke ik heb ingekleurd met distress inkt. Daarna heb ik hem met een basis mal in een ovaal vorm uitgesneden. Om hem er extra uit te laten springen heb ik hem gemat op donker groen cardstock. Links onderin zie je twee kleine labels. Deze labels komen uit de Crafty Coctail set 6004/0013. Wat een toffe set is dit!


Deze keer heb ik de bijbehorende stempels niet gebruikt maar met label letters mijn eigen tekst gemaakt. Wat zijn ze leuk he!?

6004/0013 Crafty Cocktail Labels

De nieuwe Chrysant mal van Noor!Design 600/0972 blijft prachtig! Achter deze mooie bloem zie je twee keer de Vintage flourishes Swirl. De kaart verder nog afgewerkt met stukjes geruit lint en de Vintage flourishes vlinder 6003/0033.



Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn kaart. Leuk dat jullie weer zijn komen kijken. Dikke Knuffel van mij.

Miranda Kosmeier

1 opmerking: