vrijdag 25 december 2015

Flowers for You

Laatst had Jolanda in de Noor! Design groep op facebook een sketch geplaatst. Iedereen in de groep kon dan aan de slag met die sketch. Natuurlijk deden alle Noor! meisjes ook mee.

Ik wilde eens het leuke papierblokje "With Love" 6011/0037 gebruiken en vond het Paper & Pictures blokje Floral 6011/0063 er mooi bij passen.


Het papierblokje bestaat uit zachte, roze tinten. Helemaal mijn ding dus de kaart ontstond van zelf.  Ik wilde er een beetje een shabby kaartje van maken. Lekker met inkt en wat scheurtjes hier en daar in het papier.

6011/0037 Paper bloc With love

Hier zie je de designs die in het blokje zitten. Ze matchen zo mooi samen en je kunt er ook ideaal mdf mee pimpen.

Het Paper & Pictures blokje Floral zit vol met mooie bloemen in verschillende kleuren. Deze roze bloemen paste perfect bij het papier dus daarom heb ik deze gekozen.

6011/0063 Paper & Pictures Floral

Ik ben dol op de Paper & Pictures blokjes. Ze zijn handig qua opbergen en er zitten kleuren plaatjes en zwart/wit of sepia plaatjes in.  Zo zit er altijd wat bij voor je projecten.

Natuurlijk mogen de diverse Noor! stansen niet ontbreken. Bovenaan het blauwe frame 6002/0459 wat ik gedraait heb. Onderaan de leuke Flourish swirl 6003/0061. En daar onder nog de blauwe border 6002/0415.

6002/0459 Noor! Design Cutting & Embossing stans Bloem            6002/0415 Blauw Rand


Ik wens jullie een fijn weekend en tot volgende week weer!




2 opmerkingen:

  1. Schitterend!!!
    Fijne feestdagen, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend en dat doet je uitzien naar het voorjaar.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen