dinsdag 1 december 2015

Noor! Design Bloghop - No End Borders

Een nieuwe maand dus weer een nieuwe IN DE SPOTLIGHT bij Noor! Design. Deze maand willen we graag de No End Borders eens uitlichten.




Om dat je veel combinaties kunt maken met de No End Borders willen we deze eens uitlichten. Dus laat je verrassen...

We hebben aan de spotlight ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 1 december t/m 3 december langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs. Als je mee hopt maak je kans op de set No end Borders. 

6002/0479 Noor! Design No end Borders

Hier alvast wat sneaks van de creaties die er voor jullie gemaakt zijn. Wil je meer zien, hop dan even langs de blogs van de meiden. Je start met hoppen bij het blog van Ineke.









Celine

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. Heel veel plezier!


35 opmerkingen:

  1. Zo, ik ben rond. Wat leuk om te zien wat iedereen gemaakt heeft. Ieder heeft zomaar eigen stijl. Ik heb weer veel inspiratie opgedaan. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, ik ben klaar met mijn rondje. Het is leuk om te zien wat je er allemaal mee kan doen. Na zo'n rondje begint het te kriebelen en wil ik graag knutselen maar helaas gaat dit niet door. Het zal nog even moeten wachten bedankt voor jullie mooie creaties.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een pracht van een kaarten zijn het geworden super allemaal het rondje gedaan en nu afwachten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Complimenten hoor! De dames hebben weer heel hard gewerkt! Leuk om te zien hoe je deze no-end border mallen op verschillende manieren kunt gebruiken. Geeft weer veel inspiratie! Wie weet kan ik met die inspiratie aan de slag??? Ik ga duimen!

    Bedankt dames!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was een hele gezellige bloghop!
    Hele mooi bloghop posten hebben jullie ervan gemaakt dames. De creaties waren dan ook super maar de presentatie was ook nog eens grandioos! En dat mag ook weleens gezegd worden toch?
    Dankjewel voor al het moois wat jullie lieten zien. Dan krijg ter plaatse zin om aan de freubel te gaan. Het weer werkt wat dat betreft erg mee, Regen en nog eens regen,
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie bloghop. Bedankt voor de inspiratie. Nu maar hopen dat ik de stanzen win. Dan kan ik er ook mee aan de slag. Dat zou een perfect sinterklaas cadeau zijn.


    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De reactie box kwam niet tevoorschijn dus maar effe langs deze weg dan.
      Ook mijn rondje bloghoppen zit erop. Wat een leuke ideeën heb ik gezien met de border mallen. Heb ze nog niet omdat ik nog niet goed wist wat ermee aan te vangen maar dit ziet er allemaal geweldig uit. Leuke hop ronde was het.
      Hopelijk kan ik deze border malletjes gauw aanvinken op mijn verlanglijstje ;-)
      Hartelijke groetjes, Veerle

      Verwijderen
  7. Dat wordt weer genieten, ik hop graag mee...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor elk creatief handje, een ander randje...:-)
      Bijzonder mooie creaties, en hierbij mijn felicitaties!!!

      Chapeau dames!!!

      Creatieve groetjes, Gaby

      Verwijderen
  8. Stuk voor stuk allemaal schitterende creaties en zo lekker verschillend met die mooie borderrandjes...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het lukt me niet om een reactie te plaatsen dus ik doe het ook maar zo. Alle blogs bekeken. Wat een veelzijdige randen zijn dit. Zo leuk om te zien wat je er allemaal mee kunt!
      Bedankt voor de mooie creatie's!
      Groetjes Mieke Zwart

      Verwijderen
  9. Ik ben terug van mijn bloghop en heb super leuke ideeetjes opgedaan aan de hand van de projecten van de dames. Super veelzijdig de noor stanzen. Bedankt voor de kans om deze stansen te winnen. Gr Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat weer een prachtige kaarten. En wat zijn de borders toch gaaf.
    Bedankt weer voor de inspiratie.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om te doen. De diverse stijlen, elk erg geslaagd. Zet me aan om ook iets te creëren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. It is done ;) I comentet on every blog and I have to tell you that the dies are simply georgeus and all the pretty cards they made...GREAT
    XO Vilinke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo even langs alle creaties gehopt en weer genoten van alle mooi dingen die er zijn gemaakt met de borders

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige creaties zijn er weer voorbij gekomen. Heerlijk hoe jullie ons/mij iedere keer weer inspiratie geven met jullie creaties! de no end borders zijn prachtig verwerkt in al jullie kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat hebben de dames weer een best gedaan.Stuk voor stuk zijn het prachtige creaties geworden.Mooi om te zien wat er met de no-end borders allemaal mogelijk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook hier geen reactiebox, snap niet hoe dat hier bij dit blog werkt want ik zie reacties van iedereen en ik kan alleen maar beantwoorden op eerder reacties, misschien iets met de instellingen? In ieder geval ik ben weer lekker rondgehopt, veel inspiratie opgedaan om met de randjes te werken, nu alleen die randjes nog. Supergaaf zijn ze!!!!! .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh nu zie ik wel een ractieblog en schijnt het toch gelukt te zijn hihi. Beetje anders dan anders maar daar hou ik wel van ;)

      Verwijderen
  17. Heb de hele rij af gegaan en wat een leuke creaties heb ik hier ontdekt bij mijn eerste bezoek kom zeker terug want heb het in me favo gezet op mijn blogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldige bloghop. De ene kaart is nog mooier dan de ander. Dank je wel dames voor de inspiratie 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb weer veel mooie creaties gezien. Super hoor, altijd weer leuk zo'n bloghop.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie creaties komen er voorbij. Dit ook nog eens met een erg goede uitleg. Blij om te zien dat er zoveel mogelijkheden zijn met de borders. Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldige creaties hebben de dames gemaakt zeg. Toen ik de stansen zag had ik gelijk iets van hier kan je veel mee. Het klopt helemaal. Mijn verlanglijstje is weer wat langer geworden..... Groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Eindeloos lang zijn de mogelijkheden met deze borders en eindeloos lang wordt mijn verlanglijstje.... Super bedankt voor de inspiratie! Ik ga Sint maar eens heel lief aankijken! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw de creaties waren weer vol met super ideeën !!! Heel leuk om te doen
    Top !!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke bloghop.Prachtig om alle verschillende creaties te zien, die de dames gemaakt hebben met de mallen. Zo zie je dat de borders veel mogelijkheden hebben.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een geweldige mallen de no end borders! Zoveel mogelijkheden. Ik kan er maar 1 ding op zeggen. Ja ik wil hem! Dank je wel voor de inspiratie! Prachtig!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een geweldige mallen de no end borders! Zoveel mogelijkheden. Ik kan er maar 1 ding op zeggen. Ja ik wil hem! Dank je wel voor de inspiratie! Prachtig!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Er zijn zo veel verschillende dingen gemaakt met deze mal. het bewijs is geleverd door de meiden. dus ik ben overstag voor deze mal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En wie heeft nou toch die mooie randjes gewonnen, ik kan het nergens vinden. ;)

      Verwijderen
  28. En wie heeft nou toch die mooie randjes gewonnen, ik kan het nergens vinden. ;)

    BeantwoordenVerwijderen