maandag 28 december 2015

Winter Wonderland

Hallo allemaal,

Het lijkt erop dat we dit jaar niet echt meer een winter gaan krijgen, dus heb ik maar een winterse kerstkaart gemaakt.


Dar kan mooi met de paper and pictures blokjes. Hier heb ik een zwart witte afbeelding uit het blokje gebruikt. Deze heb ik verwerkt in een shadow box kaart.  Dit is een kaart waarbij er een dieper gedeelte is.

6002/2056 Noor! Design Happy Holidays Kerstbomen

Zo kun je met diverse stansjes en materialen een leuk tafereeltje maken. Ik heb in het diepe stukje aan de linker en de rechterkant wat kerstbomen geplakt. Deze heb ik gestanst met stans 6002/2056 
En doordat ik deze ook op de buitenkant heb geplakt krijg je dus die diepte extra te zien. 


Ik heb gekozen om het eens in het zwart/grijs wit te houden met wat rode accenten. Het grote hert heb ik uit grijs cardstock gestanst en de kleine uit wit. Deze heb ik voorzien van wat zwarte distress inkt waarover ik een paar witte stipjes heb gezet.

6002/0397 Blauw Rand met sterren

Boven langs heb ik nog een sterrenrand geplakt en in de hoek wat versieringen Ook kleine piepschuim balletjes heb ik aan het geheel toegevoegd. Dit moet een beetje doen denken aan sneeuwballetjes.


Hier nog even een foto van de binnenkant van de kaart. Ik heb er geen extra kaartje op geplakt want nu kun je het nog zien hoe het bakje gemaakt is. De diepte van dit bakje is een halve cm.

6011/0069 Paper & Pictures Winter Wonderland

Tot de volgende keer, 

4 opmerkingen: