donderdag 10 december 2015

One of a Kind

Hallo allemaal,

Gezellig dat je weer een kijkje komt nemen op het Noor blog. Wat was ik verlieft toen ik de nieuwe One of a kind 6002/0502 set van Noor in handen kreeg. Allemaal mooie stansjes in een set bij  elkaar passend  om een mooi tafereeltje te maken. Natuurlijk kon ik het dan ook niet laten om er mee aan de slag te gaan en er zoveel mogelijk op 1 project te gebruikt.


Ik heb als basis een shadowbox van papier gemaakt en dit beplakt met papier uit het afternoon tea blokje 6011/0077. Hier een afdrukje in gekleurd met Sennelier aquarelle.  



Aan de onderkant van de rand heb ik de grasrand gebruikt 6002/0137 en deze ook binnen in doorlaten lopen voor een 3d effect.


Op deze foto is dat goed zichtbaar en ook de takken heb ik op de rand en aan de binnenkant verwerkt. Het hekje heb ik tussen de randjes gras geplakt voor een echt effect.


 Hoe leuk is het gietertje! gestanst uit spiegel karton van Joy crafts en daarna geschuurd en oud gemaakt met distress inkt. Op deze manier heb ik ook de schep bewerkt.


Aan de rand heb ik een tag van Noor 6002/0285 gebruikt waar ik de toepasselijke tekst 6410/0311
op gestempeld heb. Overal op mijn boxje zitten de kleine bloemetjes en vlinders uit de set om het lekker voorjaarsachtig te maken want ondanks de winter en kerst kaartjes is dat erg leuk om tussendoor te maken.

   
  
Ik hoop jullie weer van wat inspiratie voorzien te hebben met deze prachtige One of a kind set !
Tot snel weer.

1 opmerking: