maandag 21 december 2015

Merry Christmas

Hallo,

Ja, we kunnen nog steeds kerstkaarten maken, al kan dat eigenlijk het hele jaar door wel want als je elke x een kerstkaart maakt hoef je er in december niet zoveel in een keer te maken. Dat heb ik niet gedaan dus maak er nu heel veel in november en december.


De basis is een Kraft papier van 15 x 15 cm waar ik langs 3 kanten de sterrenrand "winter wishes"
heb geplakt. Deze heb ik ook uit Kraft papier gestanst. Daarna heb ik de kaart van diverse lagen design papier voorzien en heb er een ingekleurde afbeelding op geplakt. 

6002/2027 Happy Holidays Merry Christmas tekst

Op de kaart heb ik  de tekst "merry christmas" gemaakt door deze 2 x uit te stansen. 1 x uit glitterkarton en 1 x uit Kraftpapier. Deze heb ik lichtjes naast elkaar geplakt. 


Daarna heb ik deze bloem gemaakt. Eerst heb ik de "mat" bloem (6002/0460 ) uit Kraft papier gestanst. Die heb ik voorzien van textuur met de textuur clearstamp (6410/0342 ) , Versamark inkt en  zilverkleurig embossingpoeder. 

6002/0460 Blauw Cirkel met Bloem  

Daarna heb ik de bloem gestanst met de openingen en als laatste nog een sterretje die ik gemaakt heb door een Vintage flourishes ster ( 6003/0051) uit Kraft te stempelen en deze te voorzien van Versamark en rode embossingpoeder. Onder de bloem heb ik nog een paar hulst blaadjes ( 6003/0059-6003/0060) geplakt die ik  eveneens met de Vintage flourishes heb gestanst. 


Onder de bloem heb ik nog de klok ( 6002/2016 ) stans verwerkt. Deze staat een beetje van de kaart af doordat ik er wat lijm uit mijn lijmpistool onder heb gedaan. 

6002/2016 Happy Holidays Kerstbel

Dit druk ik dan op de kaart en haal het weer omhoog. Zo krijg je een soort bruggetje van lijm waardoor de , in dit geval klok,  mooi een beetje van de kaart blijft staan. 


En voor de liefhebber nog even de afbeelding dichterbij. En zie je die bolletjes? Die heb ik gemaakt met de Doobadoo perlen pen.

6003/0059 Noor! Design Vintage Flourish Hulstblad         6003/0060 Noor! Design Vintage Flourish Hulstbladeren

Tot de volgende keer,

2 opmerkingen: