zondag 6 december 2015

Vintage Notitieboekje


Hallo allemaal,

Vandaag weer een nieuw project voor jullie op het blog. Nu zat ik dus van de week in me hobbykamer en totaal geen inspiratie dat zal iedereen wel kennen denk ik, dus toen kwam Janet op het leuke idee om me uit te dagen om met een bepaalde noorstans iets te maken. Dus hebben we gekozen voor de vintage florish 6003/0033 vlinders.


Ik heb ervoor gekozen om er een notitieboek van te maken, ik had dit boekje al heel lang liggen en nu eindelijk kunnen gebruiken ! Leuk is dat he als je nog dingen hebt die je nooit gebruikt en toch leuk kunt oppimpen. 


Hier zien jullie dus die leuke stansmal waarmee Janet en Ik mee aan de slag zijn gegaan. Natuurlijk kan je deze voor allerlei projecten gebruiken!


Van de week viel bij mij me Noor design DT pakket op de mat waar ik natuurlijk erg blij van wordt, vooral met al die mooie producten die weer zijn uitgekomen dus hier ging ik dan ook meteen mee aan de slag. Zoals jullie kunnen zien heb ik het onwijs gave papier gebruikt 6011/0037 With love met al die gave vintage kleurtjes. En ook mocht natuurlijk die leuke bloemen borderrand 6002/0476  niet ontbreken. 


Op het blokje ben ik echt verliefd en denk ook niet dat ik aan 1 blokje genoeg zal hebben haha.
Die border stans heb ik leuk bewerkt met parels van een parelpen deze zullen ook binnenkort verkrijgbaar zijn van Dutch doobadoo.


Als laatste wil ik jullie die leuke stans laten zien die ik bij het onwijs gave paper en pictures blokje 6011/0063 heb gebruikt deze komt namelijk uit de nieuwe one of a kind set !


Hier zitten meerdere stansen in en het is echt onwijs veel voor maar 24.95 een onwijs leuke collectie vooral voor de lente zometeen.

Hoop dat jullie ook benieuwd zijn geworden wat Janet ermee heeft gemaakt en dit kunnen jullie terug vinden op de Noor design facebook pagina dus neem ook bij janet even een kijkje! 
Allemaal een hele fijne sinterklaas avond gewenst. 

Lieve groetjes, 

1 opmerking: