donderdag 24 december 2015

Lets Get Inspired

Hallo allemaal ,
Vandaag weer een berichtje van mij. Zondag avond heb ik spontaan een leuke Lets Get Inspired aktie gedaan. Ik heb om 20.00 een inspiratie foto geplaatst in onze facebookgroep en wie er zin in had kon gezellig meedoen. Dit was de inspiratie foto! Heerlijk zoet toch ?


 Uiteraard onder het kletsen door heb ik zelf ook een kaart gemaakt  geinspireerd op de foto.


  Zien jullie de inspiratie foto er in terug ?


De bomen hen ik bekleed met papier uit het grote Noor let it snow papier blok 0611/0708.   Van boulion blokjes heb ik kleine kadootjes gemaakt ( wat hadden er hier een lol om tijdens de chat)


Op de kerstbomen heb ik weer eens de prachtige blauwe Noor mal 6003 /0459 gebruikt en een mooie kerst stempel gebruikt 6410/ 0144. Verder heel veel mosjes en besjes gebruikt en stiekum 2 candy cones gepikt uit de kerstboom.

6002/0459 Noor! Design Cutting & Embossing stans Bloem

  Er komt vast nog wel een vervolg op de lets get inspired challenge, dus hou de groep goed in de gaten.

0 reacties:

Een reactie posten