dinsdag 22 december 2015

Merry Christmas


Hallo allemaal,

nog 3 dagen en dan is het kerst, ondanks de warme december maand kom ik al behoorlijk in de kerststemming, de boom staat hier gezellig in de kamer, kerstbakjes, de kerstliedjes op de radio en niet te vergeten alle mooie kerstkaarten.


Vandaag laat ik jullie een echte kerstkaart zien in de traditionele kleuren rood en groen. Bovenaan de kaart heb ik de sterrand (6002/0397) gebruikt.

6002/0421 Noor! Design Blauw Rechthoek frame + inhoud    6002/0397 Blauw Rand met sterren

Aan de zijkanten heb ik 1 van mijn favoriete randstansjes (6002/0421) gebruikt.Ik heb ze bewerkt met wat frantage.


 Op de hulstblaadjes (6003/0060) heb ik ook wat frantage gestrooid en verhit met de heattool, op de randjes heb ik wat structuurpasta gesmeerd, dit geeft ook leuk als sneeuw effect.


 Achter de ovale (6002/0459) stans heb ik een kerstmannen plaatje geplakt.


 Als je de kaart opent , komen de plaatjes er uit geklapt en de test te voorschijn.


Hrt hulsttakje is een Vintage Flourish stans. Hier zie je de verpakking. Echt een mooie, fijne tak die erg mooi onder je bloemen vandaan steekt.

6003/0060 Noor! Design Vintage Flourish Hulstbladeren

Hopelijk heb ik jullie zo net voor de kerst weer kunnen weer inspireren, verder wens ik jullie hele fijne kerstdagen!
Groetjes,


5 opmerkingen: