dinsdag 15 december 2015

Sfeerlichtjes


Hallo Noor vriendinnen,

nog ruim een week en dan is het alweer kerst, het feest van de lichtjes en gezelligheid.De kerstboom staat en op onze schouw staat een kerstdorp ook vol met lichtjes. 


 De basis heb ik gemaakt met rood cardstock, daarop heb ik die mooie randstansjes (6002/0260) geplakt en boven aan de kaart de sterrand (6002/0397).

6002/0397 Blauw Rand met sterren6002/0260 Blauw Rand (fijn)

De rode sterren op de kaart komen uit de ster-randstans als je hem uit stanst, dus die kun je ook mooi op je kaart verwerken.


Op de hulstblaadjes (6003/0060) , dennenappeltjes en roosjes heb ik wat witte gesso gesmeerd, om het idee van sneeuw te maken.


De kerstboompjes (6002/2056)  heb ik voorzien van een laagje sneeuw, dit heb ik gedaan met een snowmarker, liquid applicator, deze breng je aan op je boompjes en verhit je daarna met je heattool,waardoor de sneeuw een 3D effect krijgt.


Aan de binnenkant van de kaart heb ik een doosje met de waxinelichtjes gemaakt, ik heb  de vierkante blauwe stans (6002/0172) uitgestanst.

6002/0172 Blauw Frame vierkant + hoekje (2st)

Daarna heb ik hem uit craft gestanst en er precies in geplakt. Ook heb ik hem ingekleurd met distress inkt vintage photo.


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren,
groetjes,

1 opmerking: