zaterdag 26 december 2015

With Love

Hallo allemaal, 

Ik wil jullie allemaal een hele fijne 2e kerstdag wensen en dat je natuurlijk maar verwend mag worden met leuke hobby spullen. Zo laat ik mij ook verwennen dit jaar. Vandaag heb ik even geen kerstkaarten voor jullie maar een leuke liefdes kaart om alvast in de stemming te komen voor valentijnsdag.


Zoals jullie kunnen zien heb ik dus gebruikt gemaakt van dat mooie with love papier 6011/0037 die Noor pas heeft uitgebracht.  Ook dit keer heb ik gekozen voor een Magnolia stempel die ik in het blauwe frame 6002/0421 heb geplaatst.


Die blauwe mal blijft toch wel echt 1 van mijn favoriete mallen, ik merk dat ik hem onwijs veel gebruik omdat die zo onwijs gaaf is. Ook mag natuurlijk het with love paper blok 6011/0037 niet ontbreken ik hou onwijs van het vintage achtige stijl waarvoor ze hebben gekozen. En ik denk ook dat ik aan 1 blokje niet genoeg zal hebben.


Op deze foto zie je dus de mooie vintage florish swirls 6003/0061 deze heb ik een klein beetje bewerkt met wat distress ink om er iets meer kleur aan te geven. Verder zoals jullie kunnen zien heb ik op het papier een nep stik randje aangebracht. Dit heb ik gedaan met de Dutch doobadoo witte gesso en een dun penseeltje.


Het is een onwijs leuke swirl geworden uit de vorige collectie en ook deze zal ik vaak gaan gebruiken. Je kan hem ook leuk in stukjes knippen om het weer een ander effect te geven.


Sorry voor de belichting van deze foto er kwam hier even heerlijk het zonnetje binnenzetten toen ik de foto's aan het maken was haha. Hier als laatste wil ik jullie nog een stukje van de bloemenrand 6002/0476 laten zien ook deze heb ik simpel gehouden in de kleur wit. En die leuke vlinder komt uit de onwijs grote One of a kind set 6002/0503 en deze in de design papier uitgestanst.


Ik hoop dat jullie allemaal die onwijs gave One of a kind set mogen ontvangen onder de kerstboom want het is echt de moeite waard. Hier zitten zoveel leuke stansjes in en dat voor maar 24.99 !!

Nogmaals een hele fijne 2e kerstdag toegewenst en hopelijk met veel nieuwe Noortjes onder je kerstboom.

Lieve groetjes,


2 opmerkingen: