zondag 6 december 2015

Merry Christmas

Hoi allemaal,

Ik heb alweer allemaal leuke nieuwe Noortjes liggen van de januari collectie. Nu het dus kerstvakantie is is er lekker veel tijd om daar mee te spelen.
Ik heb een vervolg gemaakt op de populaire No End Border set.


Het is wederom een set met 3 stansen zonder begin en einde. Je kunt ze dus verlengen of direct aan je kaartpapier stansen. 


Ik heb de rand dit keer onder een rand designpapier geplakt. In de linkerbovenhoek zit natuurlijk ook weer een blauwe mal van Noor! Design. Deze heb ik na het embossen in de mal laten zitten en beinkt met lichtgrijze inkt. Het designpapier van het kaartje komt uit het blok Shabby Christmas. 


De tekst "Merry Christmas" heb ik gestanst uit wit cardstock. Als je vervolgens de mal ondersteboven op kraft cardstock legt, overtrekt met potlood en uitknipt krijg je een leuk modelletje om je tekst precies op te matten. Deze leuke malletjes zijn er met meerdere teksten: 

 


De rolroosjes heb ik ook zelf gemaakt met de Noor! Design Floral Flourishes mal. Ik heb het kleinste maatje gebruikt en gestanst uit rood cardstock. Dit vond ik wel gezellig passen bij de rode sjaal van de pandabeer. De roosjes heb ik wat aangezet met gesso. Onder de roosjes zit wat tilantia en een takje uit de Noor! Design Vintage Flourishes collectie. 


Ik vind het lastig om af te kicken van het kerstkaartjes maken dus ik ga er nog gewoon even mee door. Dan is dit mijn eerst kerstkaart voor 2016 zullen we maar denken! ;-)

 


1 opmerking: