dinsdag 19 juli 2016

Champagne

Vandaag wil ik jullie deze Champagnefles laten zien waar ik stansen van Noor! Design verwerkt heb. Deze heb ik gemaakt met de nieuwe Card Art mal 470.713.602 Champagnefles van Dutch Doboadoo. Weer zo'n leuk model waar je alle kanten mee op kan. 


Geschikt voor de kerst, verjaardag, voor mannenkaarten, maar ook voor een huwelijkskaart.


Onder het etiket heb ik een wit taartrandje geplakt. Achter de bloementoef heb ik nog wat blaadjes geplakt, hiervoor heb ik de Noor! Design Leaves 6002/0331 gebruikt. Op de blaadjes heb ik nog wat Paper Art vlinders van Dutch Doobadoo geplakt. 

Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Leaves blad 1      6003/0016 Vintage Flourishes Hart/duif

Ook heb ik op de fles nog de Vintage Flourishes duifjes met hartje 6003/0016 van Noor! Design verwerkt.


Bovenaan nog een label gehangen, hier heb ik de Noor! Design labelstans 6002/0348 voor gebruikt. De Barcode stempels 6410/0305 passen hier perfect in, vond deze wel erg toepasselijk bij de champagnefles.

Noor! Design - Labels & Tags - Label 1     Noor! Design - Clear stamp - Barcodes 

Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.

2 opmerkingen:

  1. Super leuk zoals je deze champagnefles hebt versierd! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for all your efforts in this It is very interesting Blog ...
    I believe there are many people who feel like I read this article!
    I hope you continue to have articles like this to share with everyone!
    អនឡាញ Blackjack​

    BeantwoordenVerwijderen