maandag 11 juli 2016

Shabby Christmas

Hallo allemaal,

Tja,  het is nog lang niet zover maar als het kerst is dan hebben we natuurlijk geen tijd om alles nog te gaan maken dus kun je er niet vroeg genoeg mee beginnen. En wat is er dan leuker om die creaties te maken met de nieuwe  One of a kind set - Christmas 6002/0584. Daar zitten ook de stansjes in om deze mooie kerstster te maken.


Ik heb deze in het wit gestanst en met een airbrush op kleur gebracht. In het midden heb ik de delen op elkaar gestapeld en voorzien van een mooie splitpen. En wat is er dan nog leuker om deze mooie kerststerren te combineren \met twee van deze en er dan een doosje mee te maken.


Dat heb ik dus gedaan.
Het doosje heeft een formaat van 14 x 14 cm.
Eerst heb ik een vierkant stuk kraft van 14 x 14 gesneden en daar in het midden
het mooie vierkante frame 6002/0540 uitgestanst.
Deze heb ik er daana weer ingeplakt.
Aan de achterkant heb ik een stukje mica geplakt.
Vervolgens heb ik het doosje gemaakt.

6002/0584 One of a Kind Kerstset

Dit heb ik als volgt gedaan:
Neem een stuk kraft van 18 x 18 cm
Ril langs alle kanten 2 cm.
Snijd in het midden een vierkant uit die iets groter is dan het frame wat je uit
het eerste deel heb gestanst.
Vouw  alles en knip de hoekjes in. Plak er nu een deksel van.
Neem daarna een stuk kraft van 17.7 x 17.7 cm en ril ook deze aan alle kanten 2 cm vanaf de kanten.
Vouw en plak ook deze in elkaar tot het doosje.
Plak over de opening van het doosje de kaart met het frame.


Ik heb nog wat parels langs de rand geplakt en het designpapier van Shabby Christmas 6011/0319 gebruikt. Hiervan heb ik ook aan de binnenkant een vierkant geplakt. Als laatste heb ik er de twee poinsetta`s opgeplakt met een strik en een tekstje op een cirkel. En ook het leuke ree`tje mocht niet ontbreken. Die heb ik nog voorzien van wat bruine inkt met wat witte stipjes op zijn rug.

6011/0319 Paperbloc Shabby Christmas

Zo heb ik dus al vast een  kerstkadootje klaar. Wat ik erin ga stoppen dat weet ik nog niet maar daar hebben we dan ook nog wel tijd genoeg voor.

Ik hoop je weer op een ideetje te hebben gebracht en wens je een fijne dag verder,


2 opmerkingen: