donderdag 21 juli 2016

Noor! Design Bloghop - Augustus Release

Zelfs in de vakantie zijn we bij Noor! niet te stoppen en komt er weer een TE gekke collectie uit. Deze keer ook het Noor! Design magazine en een nieuw uniek product "Crafty Boutique".

Voor meer informatie over het Noor! Design magazine kunt u op onze website terecht. Klik op het onderstaande logo. Voor maar 10,- per jaar ontvangt u het blad 4 keer in uw brievenbus!



Hier een overzicht van de nieuwe collectie van augustus.




De Noor meisjes zijn voor jullie alweer aan de slag gegaan met deze nieuwe spulletjes. Stuk voor stuk laten lichten ze een nieuw artikel uit en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 

Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:

Je start met hoppen bij het blog van Ineke.







We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 21 juli t/m 23 juli langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Heel veel plezier!

19 opmerkingen:

  1. Ik heb mee gehopt, mijn wereld staat weer op zijn kop...
    wat een mooie spullen, daar zou ik mijn kast wel mee willen vullen...:-)
    Chapeau dames, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb even rond gehopt. Wat een inspiratie. Alleen nu is mijn zakdoek nat van al het gekwijl als ik naar jullie schitterende spullen kijk. Hopelijk win ik een mooie prijs en begint mijn portemonnee niet te huilen want ik wil al die mooie spullen wel hebben.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb overal langs gehopt. En alle dames hebben weer prachtige creaties gemaakt. Ik heb weer veel ideeën opgedaan.
    Gelukkig heb ik een nieuwe kast voor mijn knutselspulletjes. Die ga ik nodig hebben.
    Gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben jullie weer je best gedaan. Het was een hartstikke leuke bloghop :) Bedankt, Noor! meisjes!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de DT dames hebben schitterende kaarten and layouts gemaakt, mooi bewerkt en de stansen en stempels zijn weer helemaal geweldig.
    het was weer een gave blog hop.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vanaf mijn vakantie in Oostenrijk heb ik zitten genieten van jullie prachtige creaties. Kan niet wachten om deze mooie mallen binnenkort te gaan aanschaffen.
    Groetjes van Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende creaties weer, en wat een mooie spullen!! Het was weer een lust voor het oog.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende creaties zijn er weer gemaakt, prachtig. Groeten Rikie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende creaties zijn er weer gemaakt, prachtig. Groeten Rikie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Even alle blogs langs geweest., Zijn weer fantastische creaties geworden van het team.
    Zijn wel weer hele mooi mallen en stempels etc. dit keer.
    grpetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi allemaal!
    Wat een geweldige en mooie en vooral ontzettend afwisselende creaties zag ik onderweg hier naar toe! Zo mooi.
    En wat een gave spullen komen er weer uit.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Done. I left a comment on each blog. Amazing DT inspirations and wonderful new release.
    Groetjes, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het duurt altijd even voor je rond bent, maar dan heb je ook wel weer wat moois gezien!
    Top prestatie weer van de dt dames. Leuke creatieve ideetjes voorbij zien komen, die goed en snel toepasbaar zijn. Dat vind ik altijd fijn aan deze bloghop, dat de ideetjes die je ziet ook gewoon goed realiseerbaar zijn en niet eerst nog een aantal andere basisstappen vereisen.
    Mijn complimenten daarvoor.
    Het was weer volop genieten:).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eindelijk doet wifi het even goed en kan ik even vanaf mijn vakantieadres bij de Noormeisjes langs hoppen. Ik heb weer leuke ideetjes op kunnen doen van jullie mooie creaties voor als ik straks weer thuis ben van vakantie en weer lekker aan de freubel ga. Dankjulliewel Noormeisjes voor de inspiratie en genieten jullie ook maar lekker van de vakantie.
    Groetjes Ellie

    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De bloghop was weer top. Erg mooie materialen worden er weer uitgebracht. Bedankt voor de insiratie.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk om zoveel verschillende creaties tegen te komen met al die mooie nieuwe producten. Helemaal super. Groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen