dinsdag 12 juli 2016

Misha

Goedemorgen allemaal!

Een aantal van jullie weet dat ik sinds een paar jaar een hond heb. Inmiddels is de pup een grote wolf geworden.

 
En niets is leuker dan dit mooie beest op de foto te zetten en te scrappen!


Het papier komt uit het blok  Needles & pins 6011/0317. Het is misschien niet het meest toepasselijk thema bij een huisdier, maar de kleuren passen heel goed bij die van de hond. 

6011/0317 Paper bloc Needles & pins

De knopen uit het papier heb ik uitgeknipt, glanzend gemaakt (embossingpoeder)  en op de achtergrond genaaid.



De labels die bij het blok komen, zijn ook leuk om uit te knippen, Ik heb ze her en der ertussenuit  laten steken.



Omdat het papier al mooi is van zichzelf, heb ik bij deze layout niet veel extra's gebruikt.


Ik heb een aantal lagen papier over elkaar geplakt, waarvan ik alle randen wit heb opgeschuurd .


De randen van het papier heb ik uiteindelijk versierd met wat doodles en oudere rubons.


Moraal van het verhaal... laat je niets wijsmaken door de naam of het thema van het papier! Gewoon gebruiken als je denkt dat het mooi is.


Fijn weekend!

0 reacties:

Een reactie posten