maandag 25 juli 2016

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Wat blijft het toch leuk om creatief bezig te zijn. En zeker als er elke keer weer leuke spullen uitkomen. Neem nu de prachtige  blauwe stansmal. Op deze kaart heb ik deze uit glitterkarton gestanst en doormidden gesneden.


De halve delen heb ik op de binnenkant geplakt. Zo lijkt het net een hekwerk. In het midden zitten nogt de leuke poezen die ik met een Vintage Flourish heb gemaakt.

6002/0563 Blauw Hek groot

De basiskaart is van Kraft en daarop heb ik designpapier geplakt van het baby paper bloc 6011/0704
De vorm van de kaart is een stencil van Doobadoo. 


Op de uitgestanste blauwe mal heb ik nog de klimop bladeren - autumn 6602/0456 verwerkt met daarop de crafty coctail bloemen 6004/0005.

6002/0456 Autumn klimop

Dit zijn stempels en stansjes. Zo kun je in allerlei kleuren de bloemen maken. Ook de bingo kaartjes 6410/0029  heb ik weer voor de dag gehaald. Die blijven toch leuk om te gebruiken.,


Aan de linkerkant van de kaart heb ik de tekststans  Happy Birthday 6002/0296 gebuikt. En ook zitten aan deze kant weer de crafty coctail bloemen.

6002/0296 Happy Birthday rand

Ik vond het weer leuk om te maken, en graag tot een volgende x

1 opmerking: