dinsdag 12 juli 2016

Spring!


Voor dit voorjaarskaartje heb ik de One of a Kind Spring set van Noor! Design gebruikt. Ik blijf dit een ontzettend leuk setje vinden. Het setje is misschien wel iets duurder in de aanschaf, maar je hebt wel gelijk ontzettend veel leuke malletjes. 


Vind vooral die bloesemtak ook zó mooi!! Het model van de kaart is gemaakt met de nieuwste Shape Art mal Floral 470.713.135 van Dutch Doobadoo. Wat is dit weer een leuk model hé?


Ik heb een paar bloempotjes uitgestansd, deze komen van het One of a Kind - Spring set 6002/0503 van Noor! Design. 

Noor! Design - One of a Kind - Spring set 

Ook de schep en en de bezem horen bij dit set. Aan de linkerkant heb ik net achter het plaatje nog de mooie stans van Mery's 6002/0447 verwerkt.


De tekst gefeliciteerd is ook gemaakt met een malletje van Mery's. Dit zijn hele mooie fijne tekstjes en kan je met een klein plakrandje heel makkelijk achter je plaatjes vastplakken. De bloesemtak komt van het One of a Kind Spring set van Noor! Design.
 

Verder nog wat metalen hoekjes, plakparels, bloemen en wat scrapperfloss.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Jenine!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The card looks very very nice, I love the shabby colorcombination and the tiny details.
    ♥-lich
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig mooie kaart. Vooral de lila kleurtjes zijn prachtig. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen