dinsdag 26 juli 2016

Memories


Dag dames.

Vorige week was Ineke Bezemer weer een dagje bij Noor & Zo om de laatste nieuwe Noortjes te demonstreren. Ik krijg altijd zoveel inspiratie van haar. Ik ben dus gisteravond gauw aan de slag gegaan met de nieuwe Noor! Design No End Border mal met de libelles die op me lag te wachten. De naam "No End" zegt het al, deze mal blijft aan de onderkant aan je kaartpapier zitten.


Ik heb de mal uitgestanst en deze gemat op een stuk designpapier. In het hoekje heb ik een toef met rolroosjes en blaadjes gemaakt.

  

Rondom de kaart heb ik een hele fijne blauwe Noor! randmal gebruikt als finishing touch.



Het mooie designpapier van deze kaart komt uit de Noor! Design Crafty Boutique set. De leuke labels zijn ook gemaakt met een blauwe Noor! mal. Een kantje en een stuk koord eraan en steek ze maar achter je andere mallen op je kaart.


Het frame is ook een nieuwe blauwe Noor! mal dien u in de winkels ligt. Hier past precies een vintage plaatje in. Ik heb deze mal als een soort label achter de No End Border gestoken, zoals ik gezien had bij Ineke..... ;-)

Liefs,

Jolanda

0 reacties:

Een reactie posten