zondag 10 juli 2016

Een hele fijne Dag

Welkom hier gezellig dat je hier bent vandaag! Ik ben weer lekker aan de slag gegaan met papier, stansen en stempels van Noor! design.


Ik heb een kaartje gemaakt met de nieuwe card-art mal van Dutch Doobadoo. Van het middelste huisje heb ik een dubbele kaart van gemaakt. 


Hierboven de Noor! design hoekje met gaatjes, zo sierlijk!


Combi van blaadjes en bloemen maak je in een handomdraai de leukste bloemen deco.Ik heb gekozen voor div. papiertjes om er een leuk speels geheel van te maken. Ook natuurlijke materialen zijn super om te gebruiken.


Mijn tekst gestempeld in de vintage Flouriches Poloroid


Alle randjes van het papier heb ik beïnkt met distress inkt walnut stain. 


 Bedankt voor jullie bezoekje hier. Ik hoop dat je inspiratie heb opgedaan bij het zien van dit kaartje.

Voor nu wens ik jullie nog een hele fijne dag toe.
Lieve groetjes, 

4 opmerkingen: