zondag 3 juli 2016

Merry Christmas

Vandaag een vroege kerstgroet. Er komen al superleuke nieuwe materialen voor de kerst kaarten uit, dus we kunnen aan de bak voor de kerst! Misschien hebben we ze dan eind het jaar wel klaar en hoeven we niet zoals gewoonlijk weer te tobbe om iedereen een zelfgemaakte kaart te kunnen sturen!


De kerstsok id een nieuwe card-art mal van Dutch Doodadoo. Deze heb ik overgenomen op cardstock en daarna met design papier beplakt. Ik heb daar een combi van papier blokjes voor gebruikt. 

Bulding spring en With love. Zo zie je maar dat je niet specifiek alleen kerst papier hoeft te gebruiken. Alle randjes van design papier beïnkt met distress inkt walnut stain.


Kijk eens hoe tof de nieuwe Happy Holidays stans is. je kunt hem beïnkte in elk gewenste kleur. Ik vond hem wel erg leuk en toepasselijk voor deze creatie. 


Noor! Design - Happy Holidays - Stockings - 6002/0534



Het is jullie misschien al wel opgevallen dat ik graag werk met de clear stamps banners. Je kunt er zo leuk je teksten mee maken als je de woorden los knipt. 


Noor! design Banner tekst 6410/0338. Dit was weer mijn creatie voor vandaag. Ik hoop dat jullie inspiratie hebben opgedaan bij het zien van deze creatie!!
Wens jullie nog een hele fijne zondag toe.

Lieve groetjes, 


1 opmerking:

  1. Super leuke kerstsok...toppie!
    Het was gezellig vandaag bij Noor & Zo in Waspik. Workshop panpastel gedaan...leuk en we hebben ons vermaakt!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen