zaterdag 9 juli 2016

Christmas


Hallo Allemaal,

Nog nooit zo vroeg in het jaar ben ik al met kerstkaarten begonnen. Zou het me lukken om dit jaar wel het benodigde aantal te bereiken? De start is in ieder geval goed.


Met de twee nieuwe kerstsets van One of a Kind is het dan ook wel erg makkelijk om in een handomdraai een mooie kerstkaart te maken.  


De poinsettia en de kersttakjes zijn van set 6002/0584. 



Bij de bloemen heb ik de randen van de blaadjes met een groene stempelinkt bewerkt.


De kerstbomen en de sterren zijn van One of a Kind set 6002/0583.


De volledige kerstboom heeft vier lagen. 


Maar als je hem een slag kleiner wilt maken kan dat natuurlijk ook, dan doe je gewoon een laag minder.


De tekststempel is van set 6410/0118, deze heb ik gestempeld met embossingpoeder.

   

Aan de voorzijde van de kaart heb ik een soort "krans" gemaakt, waarbij het middengedeelte dus open is.


  Zodat de tekststempel, die aan de binnenzijde staat, zichtbaar wordt. De prachtige randen zijn van Winter Wishes Doily 6002/0536.

Allemaal een fijne dag.

Liefs Judith

2 opmerkingen: