zondag 31 juli 2016

Sea You

Nu de vakanties in volle gang zijn hier in Nederland heb ik gekozen voor maritiem, Wat een heerlijk thema. En daar passen de stansen van Noor! natuurlijk pefect bij!

Ik heb gekozen voor een nieuw Dutch Doobadoo model kaart een tentkaartje 470.713.312. Super tof modelletje vindt je niet?


Hier een zij aanzicht van mijn kaartje zo kun je goed het model van deze mal zien. Tip: Als je een extra rillijn maakt in de boden kun je de kaart plat vouwen en gewoon in een envelop versturen.


Ik heb gekozen voor design papier uit Noor`s Favourites 6011/0710 
 Vaak hoef je niet echt papier van een thema te hebben maar kun je gewoon een favoriete design papier gebruiken wat van kleur geheel bij je thema past.


Deze Under the sea serie van Noor! design maakte mijn kaartje helemaal af. Zo leuk om met div. papiertjes en inktjes te spelen. 
Ook natuurlijk materialen zijn tof bij dit thema. Ik heb ook zelf gezochte schelpjes verwerkt!

 

Ook de Under the Sea stempel set kon de dans niet ontgaan... 


Alle randjes bewerkt met Dutch Doobadoo witte gesso.


Dit was weer mijn kaartje voor vandaag. Ik hoop dat jullie allemaal bij het zien van dit kaartje zelf ook leuke ideetjes hebben opgedaan.

Voor nu wens ik jullie nog een hele fijne dag toe!

Lieve groetjes, 

0 reacties:

Een reactie posten