vrijdag 25 september 2015

All I want fot Christmas...

Sorry dat ik jullie weer moet vervelen met een winterse creatie maar ja jullie wetend dat ik dat het hele jaar door maak. Dit keer heb ik een ladekastje gemaakt met 4 laatjes aan elke kant. En het winter wishes papier erbij gebruikt.

.  Bovenop heb ik een easelkaart gemaakt van een Dutch Doobadoo shape art mal. Het plaatje (met copics ingekleurd) heb ik rechthoekig uitgesneden en daarachter de allereerste noor mal die is uitgekomen. Hij blijft dan ook echt een favoriet van mij.  De postcard heb ik ook op het design papier gestempeld en heb de randjes met de distresser bewerkt.


In de hoek van de easel zie je de geweldige sierlijke ronde mal. Dat vind ik het mooie van Noor ..alles past eigenlijk wel bij alle thema;s. Het blauwe stuk design papier heb ik nog met de notebook stans aan 1 kant gestanst. Bij de toef bloemen heb ik de swirl geplakt . De tekst komt van een merry Christmas sheet en heb ik als een banner uitgesneden. Op de bodem van het lade kastje nog een keer de swirl verwerkt samen met een sleetje met  her en der seeuwballen (zitzakvulling).

6410/0113 Postcard Christmas

hier nog even een korte beschrijving van hoe je het lade kastje kunt maken:
Om de 4 doosjes te maken:
Snijd 2 stukken chipboard van 15 bij 15 cm.

Snij 4 keer een stuk kaart karton van 12,5 x10,5cm en ril dit op het lange stuk op 2,3 en 10,2cm en op het korte stuk op 2,3 en 8,1cm. Knip op elke hoek 1 zijde in en vouw de doosjes en plak ze vast. Beplak de voorkant  met reepjes dessin papier en draai er een fastener in.

 Omslag doosjes:
Snij 4 keer een stuk kaart karton van 7,9 x 19cm  en ril dit op 2,4-8,3-10,7-16,6cm en plak de uiteinden vast. Beplak van elke omslag maar 1 zijkant met dessin papier.(de kant die je ziet)

Leg de doosjes nu op een stuk chipboard zodat je aan elke kant een voorkant ziet van een doosje en een zijkant. Plak het geheel vast en plak dan het andere chipboard er boven op.

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben!




4 opmerkingen: