woensdag 30 september 2015

Under the Tree


Hallo medebloggers,

Wat is er toch veel te zien op het internet. Zo ben ik ook op dit idee gekomen met de stempel van de boom. Ik vond de bomen stempel meteen al erg leuk en heb er ook al diverse creaties mee gemaakt. Maar dit idee vond ik ook erg leuk en dat wil ik graag weer met jullie delen.


Ik heb dit als volgt gemaakt. Eerst heb ik de boom op een stuk papier gestempeld van ongeveer 10 x 10 cm Daarna heb ik in een kaart van 13,5 x 13,5 cm een hart gestanst. Deze kaart heb ik zo op de eerst gestempelde boom gelegd dat ik een groepje takken nog kon zien. Vervolgens heb ik de boom op de bovenste kaart gestempeld. Dit is een beetje mikwerk.

6410/0373 Noor! Silhouette Stempel Bomen

Maar met een schoon clearbloc en omdat de boom ook een clearstempel is gaat dat best goed. Ik heb nu alleen de onderste boom voorzien van wat gekleurde verf stippen. Dit heb ik gedaan met een gummetje die op de achterkant van een potlood zit. Daarna heb ik de bovenste kaart er verhoogd opgeplakt met wat foamtape. Omdat de achterste boom op een kleiner papier zit kan je daarmee een beetje schuiven zodat ze mooi op elkaar komen. Het is allemaal een beetje lastig uitleggen maar ik hoop dat het zo duidelijk is. 


Daarna heb ik de witte kaarten gemat op diverse lagen cardstock. Helemaal in het linker hoekje heb ik nog een halve banner geplakt waar ik van de postcardstamps een tekstje op heb gestempeld.

En zo heb je weer een totaal ander soort kaarten idee. Ik wens je er veel plezier mee als je ook zoiets gaat maken.



2 opmerkingen: