vrijdag 4 september 2015

Atc Fun

Hallootjes,

Tja, als je eenmaal aan de ATC bent begonnen dan kun je daar soms een beetje in blijven hangen. Dit zijn er weer twee waarbij ik weer gebruik heb gemaakt van het stencil/mask. Dit keer niet met pasta maar met een airbrusher.

Ik heb dus eerst de achtergrond gemaakt. Eerst heb ik de witte kaartjes voorzien van een kleurtje met de airbrusher. En daarna heb ik er de mask opgelegd. Daar ben ik vervolgens met een donkerder kleurtjoverheen gaan brushen. Na het verwijderen van de mask heb je er dus een patoontje op staan.
Ik ben toen verder gegaan met het stempelen van de Zentangle birds.


Die heb ik vervolgens een beetje ingekleurd en uitgeknipt. De randjes van het knippen heb ik met een stift een beetje zwart gemaakt en vervolgens heb ik de birds op de ATC kaartjes geplakt. Met de kleine postzegel woordjes heb ik er een klein tekstje op gemaakt. Dit heb ik gedaan door de tekst op een wit papiertje te stempelen en dit uit te knippen.

6410/0347 Zentangle Bird 2   6410/0346 Zentangle Bird 1

Langs de randjes een zwart randje getekend en op het kaartje geplakt. Langs de randjes van het kaartje heb ik nog met een witte molotow marker de witte vakjes gemaakt.  Zo heb ik dus weer twee atc kaartjes klaar en wel op een hele andere manier als dat ik tot nu toe had gedaan. En zo komen er steeds meer ideetjes en uitvoeringen van deze leuke "ruil" kaartjes.

6002/0819 Noor! Design ATC Multistencil   6002/0820 Noor! Design ATC Multistencil

Dit zijn de ATC Mask Stencils die nieuw zijn bij Noor! En het leuke is dat je ze los van elkaar kunt knippen en kunt bevestigen met een ring.


Ik wens je weer een fijne dag verder en graag tot gauw,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

3 opmerkingen: