zaterdag 19 september 2015

Little Bird

 Hallo allemaal,

Als 1 van de eerste rand stansen hadden we deze harten rij. Ik vond en vind ze helemaal geweldig. Toen ik met dit vogelhuisje bezig was dacht ik die randstans kan ook hier prima bij. Dus dat maar uitgevoerd.


Ik heb het patroon van het vogelhuisje vier x uitgetekend met behulp van de Card Art mal van Doobadoo, Bij 2 van deze heb ik er een flapje aan gelaten om ze aan elkaar te kunnen plakken. Ook heb onderaan een stukje laten zitten om het huisje op te plakken.


 Nadat ik alle vier delen aan elkaar had geplakt heb ik er nog een stokje in gemaakt waar ik een tweetal vogeltjes op heb gezet. Vraag me niet waar die vogeltjes vandaan komen want ik zou het echt niet meer weten. Ze zijn wel heel erg leuk.


Het vogelhuisje heb ik op een mdf ovaal van dbd geplakt, wat ik eerst voorzien had van designpapier "Wood ", en langs de rand de harten rand stans. Deze rand stans heb ik uit Kraft papier gestanst zodat het lekker stevig is. Toen kon de versierpret beginnen. 


De bovenkant van het huisje heb ik met lint aan elkaar bevestigd en hier een strik op gemaakt die mooi langs het dakje hangt. Daarop een flinke bloem met een strik van raffia. 

6002/0252 Sending Love Rand met harten

Daar tussen heb ik allerlei versieringen geplakt. Ook de muziek noten stans vond ik wel passend bij de vogeltjes. ( helaas fluiten deze niet ) hihi


En hier nog een keer het geheel vanaf de andere kant. En zo staat er bij mij weer een gezellige creatie in mijn hobbyruimte. Je kan zoiets natuurlijk ook weggeven met een verjaardag en er een klein envelopje met inhoud aan hangen. Maar voor nu blijft hij eerst bij mij staan.

Ik hoop dat ik je wat inspiratie heb kunnen geven. 
Ik vond het in elk geval erg leuk om te maken.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


8 opmerkingen: