dinsdag 15 september 2015

Winter Wishes

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien, die ik gemaakt heb met de prachtige materialen van Noor! Design.


Ik heb allereerst een shape mal van Dutch Doobadoo 3 x nagetekend, allereerst op kraft karton, wit karton en het mooie designpapier van Noor! Design.


Ik heb de mooie halve cirkel op deze kaart verwerkt en tussen de kleinere nagetekende delen gestoken.


Het leuke plaatje komt uit een boekje van Paper & Pictures. Achter het plaatje heb ik een stukje ribbelkarton verwerkt.


Ook heb ik de paperblossom ponsen van JoyCrafts weer eens gebruikt. Je maakt er de mooiste kerststerren mee.


Ook de randjes heb ik verwerkt tussen het papier.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

3 opmerkingen:

  1. Een mooi winterstukje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en zo veel te zien, erg mooi!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a wonderful card here, just beautiful and soo well made.

    BeantwoordenVerwijderen