dinsdag 1 september 2015

Noor! Design Bloghop - Autumn

Een nieuwe maand dus weer een nieuwe IN DE SPOTLIGHT bij Noor! Design. Deze maand willen we graag de serie "AUTUMN"  eens uitlichten.



We willen jullie graag weer eens de leuke serie Autumn laten zien nu dat we een beetje aan het einde van de zomer komen. Dan begint de andere soort kaartjes al weer te kriebelen en daar past de herfst serie dan weer perfect bij.

We hebben aan de spotlight ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 1 september t/m 3 september langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuk pakket met Noor! Design artikelen. Als je mee loopt maak je kans op deze producten: 

6002/0317 Autumn Rand paddestoelen          6002/0333 Autumn Paddestoel en blad

Hier alvast wat sneaks van de creaties die er voor jullie gemaakt zijn. Wil je meer zien, hop dan even langs de blogs van de meiden. Je start met hoppen bij het blog van Ineke.



Miranda

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. Heel veel plezier!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




36 opmerkingen:

  1. Het ziet er weer veelbelovend uit, ik hop gesellie mee...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat de herfst maar komen (met al die mooie spulletjes...), ik heb genoten!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. stuk voor stuk weer heel erg mooi
    ik doe er steeds weer inspiratie mee op
    bedankt dames

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie herfst-hop is dit geworden! Genoeg inspiratie en ideetjes op gedaan.
    Laat de herfst nu maar komen, want dan ben ik lekker creatief bezig!
    Dames: Bedankt voor jullie verschillende creaties!
    Creatieve groet, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het zag er allemaal geweldig uit met prachtige papier, stanzen en embellishments gebruikt.
    De DT dames hebben weer goed hun best gedaan om ons telaten zien wat je er allemaal mee kunt doen.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten hebben jullie weer gemaakt , krijg meteen zin om ook aan de slag te gaan heerlijk al die herfstkleuren
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie Autmn serie van Noor!!!prachtige herfstkaart Ineke!!!mooie kleuren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gewelidge creaties stuk voor stuk.
    De dames laten de veelzijdigheid van de mallen weer goed tot uiting komen.
    Dikke pluim voor allemaal

    Groetjes
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn stuk voor stuk plaatjes.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! !!! Wat weer een prachtige herfst creaties zijn er gemaakt. Bedankt weer voor deze leuke bloghop.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo ik ben rond gehopt , wat een leuke inspirerende bloghop met geweldige verschillende creaties en veel leuke ideetjes!
    Succes iedereen en een fijne creatieve week !
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo het rondje is weer klaar, wat een mooie creaties heb ik voorbij zien komen, geweldig.
    Bedankt voor alweer een mooie bloghop.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De zomer mocht van mij nog wel even doorgaan maar wat ik nu gezien heb.......super dames laat de herfst maar komen. Wat een ideeën!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What an awesome hop here, and all the talented girls here has made some outstanding projects for us. Thanks sooooo much for all the amazing inspiration here. Soo many gorgeous cards, they´ve shared with us. It´s been such a pleasure to hop through them all.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke bloghop! Alsof ik een mooi tijdschrift doorblader. Alle creaties zijn prachtig en erg mooi om te zien hoe de artikelen uitkomen en bijvoorbeeld het mooie papier. Heel inspirerend. Ik heb het leuke Winter Wonderland blokje aangeschaft, maar zo te zien heb ik een prachtig seizoen overgeslagen, hi, hi... Wie weet?
    Bedankt dames. Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige creaties heb ik gezien. Werkt inspirerend moet ik zeggen. Heb een aantal leuke ideetjes gekregen.
    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zijn 1 voor 1 weer schitterende creaties@
    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige creaties allemaal. En zo verschillend ook. The thema herfst is er goed uitgekomen.

    Groetjes van Vigdis

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige creaties allemaal. En zo verschillend ook. The thema herfst is er goed uitgekomen.

    Groetjes van Vigdis

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook ik ben uit-gehopt en wat een leuke hop met al die schitterende kaarten in herftstkleuren, complimentjes voor alle dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. de dames hebben weer super goed hun best gedaan. Ik barst weer van de inspiratie 😊. Bedankt voor al deze mooie voorbeelden. Nu ik hier uitgehopt ben hop ik maar eens naar mijn hobby kamer om wat bij elkaar te gaan zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze blog hop brengt je direct in herfst sfeer... De creaties waren prachtig en vol inspiratie.
    Dank Julie wel voor deze blog hop !!!
    Ik heb ervan genoten...
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Alle blogs langs gehopt en dat was geen straf! Met het herfstige weer en de prachtige creaties krijg ik echt zin om zelf ook herfstprojectjes te gaan maken, Dankjulliewel allemaal voor de inspiratie, echt geweldige dingen heb ik gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige herfstcreaties gezien tijdens de hop. Echt geweldige kaarten. Weer veel inspiratie opgedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schitterende kaatjes zijn er weer gemaakt door de Noor Meisjes
    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik weet wel wat ik vanavond ga doen. Zoveel inspiratie opgedaan tijdens de bloghop. Wat n mooie kaarten dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat hebben de meisjes weer hun best gedaan! Zoveel verschillende creaties. Ik heb er weer leuke ideetjes door opgedaan.
    Sluit zo de laptop maar eens af en duik ook maar eens in mijn hobbyhok ;-)

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb gezellig mee gehopt. Wat een mooie kaarten allemaal. Er is zoveel te zien en allemaal even mooi!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ben weer klaar met hoppen , weer prachtige kaarten gezien
    groetjes addie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een variatie in kaartjes weer! En stuk voor stuk prachtig! Heb al zin in de hop van volgende maand!!
    Groetjes, Feikje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. De weersverwachting voor morgen "herfstweer". Ben klaar nu met hoppen en misschien maar gauw aan een herfstkaart beginnen!! Zoveel inspiratie opgedaan....echt geweldig!!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat weer allemaal een leuke creaties!
    Vooral dat ene blaadje vindt ik mooi om te zien.
    Dat maakt het echt herfst.
    Echt weer veel inspiratie opgedaan!
    Super dames! 😊😊

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat weer allemaal een leuke creaties!
    Vooral dat ene blaadje vindt ik mooi om te zien.
    Dat maakt het echt herfst.
    Echt weer veel inspiratie opgedaan!
    Super dames! 😊😊

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Misschien een rare vraag maar ik kan nergens vinden wie de blog hop heeft gewonnen. Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wie ,o wie heeft deze prachtige set gewonnen?
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Morgen middag word de winnaar bekend gemaakt :) Nog even geduld... ;)

    BeantwoordenVerwijderen