maandag 14 september 2015

For You!

Ook kun je op kant en klare artikelen prima de Noor mallen gebruiken, zoals ik op dit tasje heb gedaan.  Deze tasjes zijn zo leuk om er een kado verpakking van te maken door middel van scrappen!


Het plaatje  heb ik ingekleurd met copics markers. Ik heb haar tegen de ronde vlinder mal geplakt. In het midden een andere kleur cirkel gedaan en daar een bijpassende tekst op gestempeld. 

6410/0040 Sending Love Stempelset Engels

Ik heb een paar losse vlinders in een andere kleur gestanst en die her en der  op de ronde mal geplakt voor een beetje een 3 d effect.



In de andere hoek een flinke bloementoef gemaakt met diverse roosjes, bloemen en de geweldige blaadjes van Noor. Om de deksel heen heb ik een lintje gestrikt met daaraan 2 labels van Dutch Doobadoo. De tekst is van de postzegel stempelsheet. Vlak onder het lint kon ik nog mooi een border plakken en deeze heb ik in wit gestanst. Het grote hard heb ik erachter geschoven.

6002/0382 Sending Love Hart + Hart met vleugels

Zo heb je vrij snel een mooie verpakking gemaakt om je kadootje in weg te geven!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop) 



4 opmerkingen: