vrijdag 18 september 2015

Gift Box


Hallo allemaal,
zoals sommige misschien wel weten, ben ik gek op de vintage style. Toen ik deze te gekke mal zag, wist ik meteen...dit word weer 1 van mijn favorieten.


Ik heb een houten doosje omgetoverd tot sieradendoosje, eerst heb ik het doosje beplakt met designpapier, de randjes heb ik be-inkt met distress inkt vintage photo van Tim Holz met behulp van een aplicator. Rondom het doosje heb ik een parelrand geplakt.


Aan alle zijkanten heb ik deze prachtige randstans gebruikt, ook deze is 1 van mijn favorieten, omdat hij zo prachtig sierlijk is en uitstekend past bij o.a. de vintage style.


Deze mal heb ik eerst uitgestanst op wit parelmoer papier, daarna heb ik hem gemat op blauw cardstock. Achter het blauw heb ik het plaatje geplakt precies zodat het gezicht achter de opening zit.Om het af te werken heb ik nog wat platte pareltjes geplakt op de mal.


Ook de binnenkant van het doosje vorzien van spiegel, heb ik beplakt met designpapier.


Het rolletje papier heb ik op de volgende manier gemaakt: Neem een klein stukje designpapier bijvoorbeeld 4 x 6 cm. Bewerk de randjes met de Tim Holz tool, daarna voorzie je de randjes met distress inkt vintage photo van Tim Holz. Rol het nu op met behulp van een sate prikker,

6002/0458 Blauw Rond

zo krijg je hem mooi strak opgerold. Met een stukje scrappersflos heb ik hem dicht gestrikt ,zodat hij ook goed opgerold blijft. Het bedeltje heb ik vast gemaakt aan het scrappersflos, daarna heb ik de roosjes erop geplakt.


Het geheel heb ik afgewerkt met  de vlindertjes van Dutch  Doobadoo en wat koper kleurige hoekjes en blaadjes. De roosjes heb ik vast geplakt met tacky glue, dan blijven ze lekker stevig zitten en deze lijm droogt transparant op.

Groeten Miranda

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



2 opmerkingen: