vrijdag 11 september 2015

Winter wonderland

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een echte winterse kaart, gemaakt met allemaal mooie materialen van Noor! Design. 


Ik heb een stuk karton van 14 x 25 cm genomen en deze verdeeld in 5 stukken van 5 cm breed.
De beide randen van de kaart heb ik bewerkt met de mooie no-end border stans 6002/00479.

6002/0458 Blauw Rond

Het designpapier heb ik steeds iets kleiner uitgesneden en ook bij de kanten heb ik deze met de randstans bewerkt.


De hulstbladeren heb ik gestanst uit glitterkarton van JoyCrafts.


  6002/0479 Noor! Design No end Borders

Wat sneeuw erop en het glitterkarton kleurt heel mooi bij het designpapier.


Ik heb bij deze kaart de leuke schaatsjes gebruikt. 


Dit was mijn kaart weer voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

3 opmerkingen:

  1. Schitterend (modelletje)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Hele mooie kleuren ook.
    Groet, Riëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very very beautiful card and such a wonderful lay out in it as well. I really love, how you´ve out these dies together in this card here, sooo beautiful and well made in every detail.

    BeantwoordenVerwijderen