zondag 6 september 2015

Winter wonderlandcut


Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een winterkaart met natuurlijk weer allemaal mooie materialen van Noor! Design. Zoals het mooie, nieuwe designpapier en blauwe mal waar weer heel mooi een plaatje in past.


Wat is het nieuwe designpapier weer mooi, zo mooi om te gebruiken voor kerst maar ook voor winter kaarten.


Het is deze keer een blok op formaat 30,5 x 30,5 ideaal voor scrappen maar ook voor kaarten maken.


Natuurlijk heb ik ook de mooie nieuwe blauwe mal 6002/0458 gebruikt. Het is een eenvoudige kaart van 15 x 15 cm met daarop designpapier verwerkt. Wat lint en bloemetjes en zo krijg je een leuk geheel.


Ik heb de hulstbladeren gestanst uit glitterkarton van JoyCrafts 8011/0604.


Dit is de nieuwe blauwe mal. Er zit nog een extra mal bij. Deze is erg leuk in combinatie met een tekst stempel.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

4 opmerkingen: