woensdag 16 september 2015

Autumn Greetings

Goedemorgennnnnn allemaal,

Zo langzaam aan laten we de zomer achter ons en komen we in de herfst. Prachtige kleuren komen er om ons heen !


Ik heb een vierkante kaart gemaakt van 14 x 14 cm. Als basis heb ik kraft karton gebruikt, hierop wit karton en vervolgens design papier van Noor! Design.



Rechtsboven in de hoek heb ik de nieuwe blauwe mal gebruikt, deze heb ik gestanst uit kraft karton. Het geƫmboste gedeelte heb ik bewerkt met distress inkt Walnut Stain.

 
Het leuke plaatje komt uit een Papers & Pictures blokje van Noor! Design, ook deze hoort bij het thema Autumn. Dit plaatje heb ik scheef gemat op de vierkante mal van Noor! Design. Links onder op dit plaatje enkele plakparels. Onder dit alles heb ik nog wat grasvezel gedaan.


Links boven en links aan de zijkant heb ik de leuke randmal paddenstoelen gedaan, deze heb ik door midden geknipt en achter een stukje design papier geplakt. De hoedjes van de paddenstoelen heb ik nogmaals gestanst uit design papier, hierop heb ik met een witte stift enkele witte stippeltjes gemaakt.

  6002/0360 Blauw Vierkant + kroonluchter

Links en rechts boven heb ik een stukje softboard Honeycomb van Dutch Doobadoo geplakt.

  6002/0333 Autumn Paddestoel en blad

Rechtsonder nog een leuk bloementoefje met hierbij het mooie blad van Noor! Design, wat mos en een paar appeltjes. En ja ... ik ben altijd een beetje eigenwijs hahahaha, ik heb een tekststempel van de bijbehorende tekstsheet door midden geknipt en deze achter elkaar op een acrylblok geplakt, zo heb ik ineens een lange tekst.

6011/0309 Paper Bloc Autumn

Hier heb ik een banner van gemaakt en scheef op het plaatje geplakt. Verder heb ik nog een stukje verbandgaas en een stukje kant gebruikt. Op zich een vrij eenvoudige kaart toch ?

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer een beetje heb kunnen inspireren.
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



3 opmerkingen:

  1. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje heb je weer gemaakt Astrid! Warme kleuren en veel te zien!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart, Astrid! Heerlijk herfstig!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen