dinsdag 8 september 2015

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik hier als gastdesigner voor de maand september mijn eerste kaartje laten zien! Ik hoop dat ik jullie hiermee van een portie inspiratie kan voorzien.

Het plaatje is een combi-digi van Saturated Canary met twee digi's:  een plaatje uit de jaren zestig en één van de jaren zeventig. Ik heb als eerste gekozen om een kaartje te maken met het jaren 60 dametje! Eerst gekleurd met Copic Markers en daarna op zoek gegaan naar bijpassend papier in mijn enorme stapel 'oud' designpapier. Vooral dat oranje papier met die witte bloemen vond ik er perfect bij passen! Echt jaren 60/70!


Als basis van de kaart heb ik de Shape-Art mal Bulge van Dutch Doobadoo gebruikt en de grootste maat op kraftpapier getekend en uitgeknipt. De tweede laag is van wit cardstock en de derde laag is een stuk designpapier. Tussen deze lagen de randstans 'Happy Birthday' in twee stukken vastgeplakt.

6002/0296 Happy Birthday rand

Aan beide kanten van de kaart een taartdoily bevestigd en het afdrukje gemat op effen groen papier. Vervolgens onder het afdrukje het rechthoekige stuk oranje bloemenpapier en een Bingo-stempel geschoven.


Daarna de kaart verder 'aangekleed' met bloemen, takjes, een bedeltje, een stukje parelkoord en een tekststempel.

6410/0029 Stempelset Bingo stamps

Bedankt voor je bezoekje aan het Noor! Blog en graag tot snel!
Liefs, Nicolette

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



5 opmerkingen: