woensdag 9 september 2015

Dreaming of a white christmas by candle light


Hallo Noorvriendinnen,
Nu de dagen weer korter worden en het s'avonds alweer steeds eerder donker begint te worden, vind ik het altijd gezellig om m'n huis weer wat gezelliger te maken met hier en daar een kaarsje. Het kaarsje in deze creatie is dan wel is waar niet echt,maar het is wel veilig en geeft ook een beetje sfeer tijdens de donkere avonden.


Ik heb een doosje gemaakt en in het midden heb ik er een cirkel uitgehaald, waar precies een waxine lichtje in past, let op gebruik bij papier altijd een nep waxinelichtje, wel zo veilig! Achter het doosje heb ik een recht opstaande kaart gemaakt.

6011/0708 Paper bloc - Let it Snow 30,5 x 30,5 cm

Het geheel heb ik beplakt met designpapier uit het nieuwe paperblok van Noor design. Het plaatje komt uit het nieuwe paper and pictures blokje, ik vind de uil zo mooi uitkomen hierop.





Om de kaart te versieren gebruik ik meestal een aantal bloemetjes en deze keer ook van die leuke hulstblaadjes, ik heb ze uit wit glitter papier gestanst. Over de roosjes heb ik wat ijskristal gestrooid voor een nog meer winters effect. Hiervoor gebruik je de alleslijm van dutch doobadoo, omdat deze mooi transparant opdroogt en je dus als het droog is alleen de kristalletjes ziet en niet meer de lijm.


In de linker bovenhoek heb ik het grote ijskristal geplakt , deels onder het plaatje en op het plaatje een klein sneeuwvlokje.


Op het doosje heb ik de kerstboompjes, ijspegelrand en de nieuwe sneeuwsterren geplakt, deze heb ik ook allemaal gestanst uit wit glitter papier. De banner heb ik wel uit gewoon wit cardstock gestanst, omdat dit beter stempelt en dan komt de tekst er mooier op.


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren!
Liefs Miranda Bouhof

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


4 opmerkingen:

  1. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan! Heel mooi papier de 'let it snow'.
    Groet, Riƫtte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf zeg! Super sfeervol.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW this is so beautiful, and such a great hostessgift, if we´re going to some small christmasparties in December too.
    Wonderful work, well done.

    BeantwoordenVerwijderen