maandag 21 september 2015

Dreaming of a white Christmas

Wie droomt er nu niet van sneeuw met kerst! Het zou toch wel geweldig zijn als dat weer eens gebeurde, maar goed zover is het nog niet maar toch heb ik een winters kaartje gemaakt.Deze keer met het nieuwe grote papierblok Let it snow!


 Heerlijke frisse kleurtjes en weer eens iets anders dan blauw wit en grijs voor winter. Ik hou er wel van hoor. Ik heb wel het zwart witte plaatje gebruikt op de kaart uit het nieuwe paper & Picture blokje. De randjes met de distresser opgeschuurd en met gesso bewerkt.

6011/0708 Paper bloc - Let it Snow 30,5 x 30,5 cm

Ik heb als basis  de teardrop mal van Dutch Doo badoo gebruikt. Hierop diverse stukjes design papier geplakt en ook nog een restje ribbelkarton. Het plaatje is op een uit kraft gesneden vierkante stans geplakt.Ik heb de handschoentjes uit wit karton gestanst en deze met een stukje touw aan de zijkant vast gestrikt.

   6002/2034 Winter Wishes Gloves & Hat

De prachtige grote ijskristal heb ik in de hoek verwerkt. Ik vind het een  heerlijke mal om mee te werken. Ook handig als doily!



Aan de linkerzijkant heb ik de sterren border geplakt en natuurlijk de kaart opgeleukt met roosjes, sneeuwballen en denneappels. Ook heb ik in de bloemtoef de hulst swirl kunnen verwerken,  is die niet mooi sierlijk!

 6002/2047 Noor! Design Holly Leaves

Als laatste nog een bijpassende tekst op design papier gestempeld en een beetje bol opgeplakt.

Zo ik heb er weer eentje klaar in de collectie winter kerst, dus op naar de volgende!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop.



3 opmerkingen:

  1. Weer een prachtig kunstwerkje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo oma Tiets ;-) wat een mooie kaart is het weer!
    Prachtig gedaan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a beautiful card here, and I just absolutely love these small mittens here. Can see, I´ve got a new "need" here now ha ha ha

    BeantwoordenVerwijderen