donderdag 24 september 2015

Wishing you a Harvest of Joy


Goedemorgen allemaal,

Ik ben al lekker bezig geweest met de nieuwe artikelen van Noor! Design. De nieuwe klimop takjes van Noor! Design vind ik echt helemaal te gek. Ik heb er een herfstcreatie van gemaakt, maar je kunt hem op allerlei andere creaties gebruiken !


Als basis heb ik kraft karton gebruikt, hierop groen karton en vervolgens het design papier. Het design papier komt uit het nieuwe blokje Good Old Days van Noor! Design. Prachtige kleuren, die je heel goed voor een herfstkaart kunt gebruiken.

 

Het plaatje komt uit een Papers & Pictures blokje "Autumn". De groene kleur van het kop en schoteltje past zo mooi bij het design papier. Deze heb ik een beetje schuin gemaakt op de blauwe rechthoek 6002/0356 van Noor! Design. Hieronder heb ik een stukje verbandgaas verwerkt.

 6002/0457 Autumn Klimop Krans

Linksboven heb ik de nieuwe klimop krans van Noor! design gebruikt, Het geƫmboste gedeelte heb ik bewerkt met distress inkt Walnut Staint.

 6002/0333 Autumn klimop

Onder op de hoek van het plaatje heb ik een bloementoef gemaakt, hierbij de klimop gebruikt. Op de klimop heb ik wat natuurlijk materiaal gedaan. De witte haver of tarwe bloem is van Joy! Crafts. Verder nog een paar roosjes is verschillende kleuren.

 6002/0398 Afternoon Tea Rand met kopjes/theepotjes

Aan de rechterkant heb ik de kop-/en schotel rand gedaan, ook deze is van Noor! Design. Ik vond dit wel mooi passen bij het plaatje. Verder heb ik nog een stukje ribbelkarton en een kantje gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer wat heb kunnen inspireren.
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !



3 opmerkingen: